BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis

saye pendek!!!


ade sorang kawan cakap aku ni pendek?? yeke?? taku rasa macam x je.... err... aku pendek ke??? ade je yang lagi 'rendah' dari aku kot..... tapi bila aku tengok balik gambar dengan kawan2 baru aku perasan... AKU MEMANG PENDEK....huhuhuhu....penat je aku menyangkal dakwaan dirang yang cakap aku ni pendek...... x caya??  meh tgk gambar.....



hohohohoh.... 

 agak pendek disitu...

=(


dah macam kerdil je..

farah pun terpaksa bongkokkan badan sebab xnak aku nampak pendek...

wah!!!!!!!! saye yang kerdil!!!!!




err... mmg aku pendek la kan??? tapi xpe.... biar pendek asal chumil... =)

3 ulasan:

miho amyra berkata...

kihkihkih~
hye pendek...
tgi ko bape ?
aku lg pendek kot....

si jhali jhali berkata...

cheh~ xla pendak sangat kot... ade yang lagi pendek... hahaha...

miho amyra berkata...

aku tahu sape...
ibrahim pendek kn ?
ishh~ kau nie...
tak baik aww....heh~
=p